martes, 28 de enero de 2014

EXPRESIÓN ESCRITA

Os muestro una de las redacciones realizadas por M.N de CS2 "B" en la que ha utilizado palabras de vocabulario trabajadas en clase. En esta ocasión se trata de una redacción en lengua catalana cuyas palabras de vocabulario aparecen resaltadas. 
 
"Súper espia a Manhattan.

Ara al 2947 tot és gris perquè ja no hi ha clorofil·la. El centre on estan les últimes plantes verdes,està molt protegit.Per accedir allà s'ha de ser un O.C.P.V. que significa oficials contra les plantes verdes. Hi ha sistemes d'infraroig, dos homes altius vigilant a cada moment, a més és dalt d'una muntanya i per això s'ha de pujar en telefèric.

Jo sé tot això perquè un dia vaig seguir les gambades fermes i vigoroses d'un dels guàrdies i vaig aconseguir sortir d'allà amb una de les dos últimes plantes verdes. Així la hi vaig donar als científics perquè l'estudiessin, com em van dir que com l'havia aconseguit, jo els vaig explicar la història. La setmana següent vaig ensenyar-la a classe de Coneixement del Medi i tothom es va quedar bocabadat sense moure's ni un mil·límetre, perquè, clarament si mai n'havien vist cap, era estrany per a ells. Fi!"

0 comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Licencia Creative Commons
AULA CREATIVA VIRTUAL por Paulino Garcia Marin se encuentra bajo una Licencia Creative Commons Reconocimiento-SinObraDerivada 3.0 España.
Basada en una obra en www.aulacreativavirtual.blogspot.com.